Root

Root

Proponujemy kilka form regulowania płatności za zakupy w naszym sklepie. Najwygodniejszą metodą płatności jest płatność elektroniczna, za pośrednictwem Przelewy24. Wybierając wpłatę z góry on-line lub płatność przy odbiorze gwarantujemy najszybszą realizację zamówienia. W sytuacji płatności w formie zwykłego przelewu bankowego realizujemy zamówienie dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Z reguły trwa to 1 do 2 dni roboczych.

• Przelew zwykły – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości e-mail potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w swoim banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, nasi pracownicy rozpoczną realizację Twojego zamówienia.
Dane do przelewu: Santander Bank Polska S.A., nr konta: 04 1910 1048 2785 4814 5445 0001

• Płatność elektroniczna (Przelewy24) – wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu. W naszym sklepie wykorzystujemy system dotPay, do którego zostaniesz przekierowany w celu dokonania płatności.

• Leasing – możliwość złożenia zamówienia w formie leasingu. Współpracujemy z  Leaselink – szybka i korzystna oferta leasingowa.

• Płatność przy odbiorze – zapłaty za przedmiot należy dokonać gotówką w obecności kuriera w przypadku wysyłki za pobraniem. Można również dokonać wpłaty osobiście (gotówką) w siedzibie naszej firmy.

Zamówienia złożone w naszym sklepie wysyłamy od poniedziałku do piątku. Wszystkie zamówienia, które zostały opłacone i zaakceptowane przed godziną 12:00, wysyłamy jeszcze tego samego dnia, a zamówienia złożone po godzinie 12:00 zostają wysyłane w następnym dniu roboczym. Wszystkie zamówienia realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej. Oferujemy możliwość odbioru przesyłki za pobraniem, dokonując zapłaty kurierowi przy odbiorze. Przybliżony czas dostawy to jeden dzień roboczy, jednak dokładny czas dostawy jest zależny od przewoźnika.

Wszystkie przesyłki są bezpiecznie spakowane w opakowania kartonowe, które zabezpieczają paczkę przed uszkodzeniami w transporcie. Po nadaniu przesyłki dostarczamy Klientowi numer przesyłki oraz nazwę przewoźnika, dzięki czemu można śledzić przesyłkę w trakcie transportu. Dzięki temu można w łatwy sposób skontaktować się z kurierem i umówić dokładny dzień oraz godzinę odbioru. W przypadku zmiany miejsca dostawy po złożeniu zamówienia, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta, ponieważ ze względu bezpieczeństwa, tylko my możemy zmienić u kuriera adres dostawy.

Wszystkie przesyłki wysyłamy z naszego magazynu w Polsce. Na terenie Polski nasze produktu dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich DPD oraz INPOST. W przypadku realizacji przesyłek za granicę, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu ustalenia kosztu przesyłki oraz przybliżonego terminu dostawy.

Oprócz możliwości zakupu produktów i odbioru ich za pośrednictwem przesyłki kurierskiej, dajemy Ci możliwość zamówienia towarów i odbioru w naszej siedzibie. Za produkty odbierane w naszej siedzibie możesz zapłacić przelewem przed odbiorem lub gotówką na miejscu. Pamiętaj, że środki muszą wpłynąć na nasze konto przed wydaniem zamówienia. Zachęcamy do odbioru osobistego w siedzibie naszej firmy, ponieważ nasi doradcy pomogą w wyborze odpowiedniego produktu, dokonają bezpłatnej prezentacji i szkolenia.
Nasza firma jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć